Thursday, July 17, 2008

And..what's next?

Since 2-3 weeks lepas, aku dah mule rase a bit relief. Susah nak cakap kenape sebab banyak sangat yang dah jadi and yang dah lepas. Entah la, malas nak fikir banyak hal bodoh camtu. Aku pun ade life aku sendiri, bukannye hidup aku 100% bergantung kt die aje. Bukan aku tak sayang cume aku malas dah nak layan, dah letih sangat dah nak amik detail, amik tau hal bodoh camtu. Bukan masalah sape yang terhegeh ke ape, tapi aku dah bukak pintu, bagi jalan baik punya. Nak masuk ke tak, itu terpulang kat die la. Aku malas dah nak fikir panjang hal camtu. Baik la aku carik duit aku sendiri je. Dulu pun aku carik duit aku sendiri jugak, cume yang tolong aku perah tu ade la jugak. Lantak die la. Aku dah ade target aku sendiri. Dalam mase 1-2 bulan lagi (insyallah) merase la aku bawak kete pulak. Hahahaa.

Kadang-kadang aku terfikir, die dah sakitkan ati aku, dah jahanamkan barang-barang aku, dah buang harta aku kt umah die (ade lagi tu sebenarnye..aku tau..), lepas ni ape agaknye die nak buat untuk bagi puas ati busuk die tu? Lantak die la, aku rilek jer. Bukan nak berlagak ke ape tpai start dari hal tu jadi aku tak penah pun nangis (cam yang aku buat dulu-dulu mase dengan gadis-gadis picisan yang lain..hahah..). Aku pun dah cakap dengan die awal-awal yang aku nak ending bende ni biar baik, sebaik camane aku kenal die dulu. Bukan ape, aku nak biar 2-2 belah pihak puas hati, tenang sket jiwa tu, takdelah terseksa camni. Aku ni walaupun takdelah nampak sangat sakit tu tapi ade la jugak. Cume tak payah la aku nak tunjuk sangat kat depan orang, cerita kat orang lain hal aku dengan die la sume tu. Even bos aku pun taktau lagi hal aku dengan die. Yang die tu? Taktau la, memang semua orang die buat cerita dah kot. Lantak die la.

Aku bukan ape, sometimes aku rase malas nak tulis sebab nanti nampak macam die tu buruk sangat. Die tu sebenarnye baik. Hati die memang keras, tapi dalam hati die tu tetap ade kelembutan. Itu yang tersirat dan yang pernah aku rase, cume tak lame la. Takpe lah, harap-harap die boleh berubah dalam mase terdekat ni. Penat dah aku nak tulis panjang-panjang. Penat seyh tangan aku. Sambung lain kali la,k.

~adiossss~

No comments: