Tuesday, February 17, 2009

Should I or Could I?

Things get so messy these few weeks. Hari-hari rat race pegi bank, bawak keluar macam-macam, moto rosak, hujan, nak carik rumah sewa lagi. Pening la aku. Kusut jugak la tapi nak buat camne kene la tahan. Well, setakat ni takde la teruk sangat sebab I'm still breathing and smokinggggg. Hehe. Nak tak nak aku kena tahan jugak dalam kerjaya ni sebab aku dah mula terasa 50% tanggungjawab tu terletak pada bahu aku cuma apa yang aku kena buat is just take it and roll it all over again. Bende tu senang je sebenarnya tapi disebabkan terlalu banyak gangguan, kerja aku jadi slow and mellow. Memang aku cukup pantang kalau ada bende yang delay kerja aku. Masalahnya benda tu boleh di'settle'kan secepat mungkin tapi disebabkan terlebih organize so bende yang senang tu jadi terlalu berat untuk dilakukan. Memang hangin betul la aku tengok. Sekeh kang baru tau!

So far, aku dah mula imagine my vision, my future on almost everything; Life, Career, Relation, Family etc. But most of those things memang aku kena take some time to make it balance. Bukan susah tapi payah jugak la sebenarnya.

p/s: Aku tulis ni dalam waktu kerja, adakah ini bermakna aku curik tulang?huhuh..

1 comment:

Anonymous said...

meh sewa ngan aku..