Thursday, December 20, 2007

Blog, Blog, Blog...

Ape daa main blog-blog nih?
Kenape aku tulis?
Why the hell am I writing this thing?
Still trying to find the answer for that question, though..
Mungkin sbb aku tgk sume org ade blog..
Mungkin jugak sbb smlm pakcik amid cakap:
"Banglang rajin bukak internet x?Nnt pakcik bagi blog 1..
Kau lotak la apo nk lotak kek situ.."
dan dlm ati aku gak ckp:
"Die ni ingt aku ni kuno sgt ke?Aku surf internet,cek email pakai hempon jer.."
huhuhuhuuu..xpelaa..niat die baik tuh..
Ape2 pun aku still blur..
Rajin sgt ke aku ni nk menulis?
Ni siap2 pakai blog2 lagi..
Blog aku kt frenster tu pun dah byk gak...
Kt MySpace xpnah usik lagi..
Previous account kt blogspot ni pun aku dah delete..
hahahahaaa..Ape daaa...Ni pun lagi mau curik mase tulis blog..
Padehal daily report yg bos aku mintak haram xbuat lagi..
Dah nk masuk 2 bulan lak tu..APE CITERR???
Hmmm...xpela...mungkin ni permulaan utk aku..
Mungkin lepas ni aku tibe2 jadi rajin lak menulis..
Yela,dgn tekanan kerja camni mmg patut aku tulis dah pun..
Sebagai medium utk lepaskn tensi..huhuhu..
Atau mungkin jugak akanku biarkn bende ni jadi tukun,
cam blog2 aku yg dulu..huhuhuu..sabo2..

No comments: