Saturday, November 6, 2010

Pada suatu hari...

Ini mungkin kisah benar andai benar-benar terjadi. LoL.

Guy : Awak, lame tak dengar cerita. Selalu rajin je miss call?
Girl : Owh, sorry. Saya busy sikit lately.
Guy : It's ok. Saje je call, nak say hi, tanya khabar.
Girl : Ooo..Ok je. Awak nanti call lain kali bleh, saya ade keje sket.
Guy : Ok. Anytime. Bye.
Girl : Bye.
(Girl hang up, guy missing girl. But continue with his life)


...few months later...

(girl missed call, guy call back)
Guy : Hi there.
Girl : Hi. Wow, it's been a long time since your last call.
Guy : Yelah, awak pun busy aje. So, saya go on with my life je la dulu.
Girl : Heheh. Sorry lah. Hmm..awak free x? Lets meet up?
Guy : Oh? Bile?
Girl : Anytime awak free la, esok ke. Esok ok?
Guy : Hmm..esok saya dah janji dengan girlfriend saya la.
Girl : Huh? Girlfriend? Bile awak ada girlfriend? Tak bagitau saya pun.
Guy : Sejak awak menghilangkan diri dan selalu busy. Sorry.
Girl : Hmm.. It's ok.. Wish u all the best.
Guy : Thanks. And I always wish the best for u. Always.


girl broken heart

Monolog dalaman : GIRL
"Selama ini saya rasakan awak sentiasa ada dengan saya. Awak akan ada walaupun saya bersama orang lain, walaupun saya ceritakan tentang orang lain, walaupun saya dalam kesusahan, atau dalam kesenangan, atau dalam apa jua keadaan, awak tetap ada. Tapi kenapa hari ni saya rasa awak sangat jauh dari saya? Tak seperti dulu? Kenapa? Atau mungkin kerana siapa?"

Monolog dalaman : GUY
"Sorry. Saya ikhlas berkawan dengan awak. Selama ini saya sentiasa ada bersama awak, biarpun awak mungkin bergelak ketawa dengan orang lain, tapi saya tetap ada menemani awak. Saya akan berada ketika awak senang, saya masih berada ketika awak susah. Tapi rasanya awak mungkin tak nampak kehadiran saya. Saya masih akan ada untuk awak, cuma awak akan tentukan segalanya. Maaf kerana menipu, bukan kerana girlfriend tapi saya rasa awak mungkin lebih bahagia tanpa saya."

nota: BUKAN KISAH BENAR.

No comments: