Friday, October 29, 2010

Aku perlukan momentum itu!

Serius shit! Since balik dari Ipoh tempohari, mood menulis aku semacam deteriorating daripada takda idea kepada lupa idea kepada sengaja lupa idea kepada buat-buat takda idea kepada 'I don't have any idea of whats going on'. Ini pun aku tulis sebab sengaja nak tulis, saja nak bagi otak sembab ni exercise balik dan dapatkan momentum seperti dulu. Aku terasa macam idea dan ilham tu melarikan diri dari aku disebabkan virus kemalasan yang aku sedang pikul nih.

click to enlarge your balls and boobs!

Dalam 2-3 hari ni aku akan buat transformasi pada blog ni. Fonts, layout, background, links, pictures, arrangements, kebanyakannya akan aku ubah. Ini lebih bertujuan untuk motivate aku sendiri balik sebenarnya. Ada yang komplen cakap layout macam hampas kelapa, font zaman buat assignment kat kolej, kaler tak menarik, bla, bla, bla. Panas tak panas jelah telinga dengar, tahan je. Aku pun memang dah standby nak tukar semua tu termasuk nuffnang ads yang aku tengah letak ni. For the sake of charity, aku biarkan saje sepanjang 3 minggu yang lalu. Sekali lagi promote balik kempen tu, Rajinkanlah diri anda untuk klik di iklan sebelah atas ni ye, nak klik yang belah kanan ni pun boleh, same je hala tujunye, Kempen Anti Penderaan Kanak-Kanak. Kalo ko tak klik, aku cap ko suke dera kanak2, plus a pedophile! Hahahaahah~


Sebenarnye momentum yang hilang tu bukan sekadar momentum untuk menulis, tapi aku pun tak tahu kenapa, macam semua benda yang aku nak buat pun takda mood. Rasa macam tahap kemalasan aku ni sedang berada dalam pangkat Perdana Menteri la kalau nak digambarkan. Nak kata lepas pada hari tu aku tak buat apa-apa aktiviti, tak jugak. Selasa balik dari Ipoh, Rabu aku pegi KL amik iphone yang kononnya dah siap tetapi hampaluka, malam tu redah pegi main badminton kat Seremban, khamis je takda aktiviti, tapi hari ni (Jumaat) tadi aku pegi amik pokok buluh kat Paroi, lepas tu berkejar pulak pegi Rembau nak jumpe orang. Boleh tahan jugak la aktiviti aku, bukanlah duduk 24jam online mengadap skrin ni setiap hari dan mengulang benda yang sama.


Serius la, aku memang kena dapatkan balik momentum nih. Kalau tak memang makan pasir je la. Hutang celcom dah berapa, nasib baik insurans dah terminate kalau tak memang terganggu je la hidup aku dengan panggilan-panggilan itu. Ini pun pagi tadi kontraktor yang nak buat kerja-kerja repair kolam minggu depan dah datang, plan pun semua dah bagi, tinggal nak keringkan air kolam. Sapa nak talapia hitam free, sila datang rumah. LoLx.

~ramai orang view, baca, tapi tak follow, tak klik iklan pon.. sodeh..sodehh..

No comments: