Thursday, October 7, 2010

NEM ka? DEB ka? Hang sembang apa?

'Ahli Umno tolak NEM sebab tak faham'-mkini

Setiausaha agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, kalangan anggota parti itu belum memahami sepenuhnya Model Baru Ekonomi yang dipelopori presidennya Datuk Seri Najib Razak. Beliau berkata demikian ketika mengulas kegelisahan yang wujud di kalangan ahlinya terhadap penambahbaikan Dasar Ekonomi Baru, yang dikhuatiri akan menghakis hak dan keistimewaan Melayu.

Namun, tidak ramai di kalangan pemimpin parti yang tampil memberi penjelasan dan mempertahankan buah fikiran presiden mereka – usaha untuk liberasi pasaran dan menjadikan Malaysia sebuah negara berpendapatan tinggi.


-------------------------------------------------------------


Ghahahahahahaa...tak tahaaannn...tak tahaannn..tak ramai yang bagi bantuan untuk jelaskan? Hahahahaha. Nak jelas apa kalau dia sendiri pun tak faham apa yang dia cakap? Liberasi pasaran, menjadikan Malaysia sebuah negara berpendapatan tinggi? Miahahahahahahaha.

~betullah orang cakap, kalau letak monyet sekalipun untuk bertanding atas bendera BN, orang kampung akan tetap sokong. Walaupun cakap dia tak difahami, tapi asal BN, boleh saja..

ini beruk belanda. Walaupun berhidung besar, tapi tidak ada kena mengena bersepupu-sepapat dengan sesiapa pun tan, tun, ting, tong, kang, kong, atau manusia dari Kubang Pasu atau yang pernah bertanding atas bendera dacing. lol.

No comments: